عکس نوشته جدید زیبا و عاشقانه ی قلبی اسم دخترانه ی رعنا raena برای پروفایل بصورت انگلیسی و فارسی،دانلود آلبوم تصاویر طراحی شده ی قلبی گرافیکی فانتزی و نقاشی شده از اسم رعنا با کیفیت بالا برای لوگو،مجموعه عکس های متن دار ناب و قشتگ فقط درباره ی نام رعنا ،گالری تصاویر مختلف و جذاب اسم رعنا در فونت های سه بعدی نستعلیق و ...

برای برخی دوستت دارم ها دیر میرسیم خیلی دیر...
انقدر که من به عشق بی اندازه ام پشت کنم و تو پشیمان از سردی هایت شوی و انقدر که من دلم تنگ شوم اما حاضر به بازگشت به ان همه تحمل نباشم...!
عبور گاهی اجباری میشود،انقدر که قلبم یخ بزند و دیگر نلرزد و به اجبار ترک کنم ارامش زندگی ام را،گاهی انقدر عبور اجباری میشود که دلتنگ شوم اما جز مسیر رو به رویم هیچ نبینم و فقط بخواهم به خواسته هایم برسم..
حواستان باشد ادمها همیشه عاشق نمیمانند،برای نگاه داشتنشان الان تلاش کنید،الان عشقتان را ثابت کنید،درست همین حالا غرور را ترک کنید....
ادم هرچقدر هم عاشق باشد سردی سردش میکند....نگذارید عبور کنند از عشقشان،از خاطراتشان...نگذارید بروند و اواره ای همچون من شوند....!