عکس نوشته جدید زیبا و عاشقانه ی قلبی اسم پسرانه ی صابر saber برای پروفایل بصورت انگلیسی و فارسی،دانلود آلبوم تصاویر طراحی شده ی قلبی گرافیکی فانتزی و نقاشی شده از اسم صابر با کیفیت بالا برای لوگو،مجموعه عکس های متن دار ناب و قشتگ فقط درباره ی نام صابر ،گالری تصاویر مختلف و جذاب اسم صابر در فونت های سه بعدی نستعلیق و ...

بعضی وقت ها عکس پروفایل چیزی بیشتر از یک عکس پروفایل عادی است...
حال خوب و بد آدم ها را میشود از روی عکس پروفایلشان احساس کرد.
خستگی٫ دل مردگی ٫شادی و خوشبختی ادم ها توی عکس پروفایلشان موج میزند.
کافیست ادلیست را نگاه کنی تا بفهمی حال کدام دوستت خوب است و روبراه و حال کدام بد است و وخیم.
دوستی دارم که مادر است .
همیشه شیطنت های دختربچه اش را عکس پروفایلش می کند.
عکس هایش را که ورق میزنم از روز اولی که سارا کوچولو بدنیا امده تا روزی که کم کم یاد می گیرد روی پاهای کوچکش بایستد را می بینم.
انگار همه ی عشق و دغدغه و زندگی دوستم سارا کوچولو است.
خداروشکر می کنم که حالش خوب است.
دوستم شادی به تازگی عروس شده است .
عکس های پروفایلش را که نگاه می کنم عشق وخوشبختی موج میزند.
مثل عکسی که امروز روی پروفایلش دیدم و نوشته بود "من عاشق این رابطم .... به زندگیم خوش اومدی "خداروشکر میکنم که حال شادی هم خوب است...
شاگرد درس خوان و اول کلاسمان عکس پروفایل ندارد.هیچ وقت نداشته است. انگار حال خنثی و بی تفاوتی دارد یا اینکه از بس مشغول درس خواندن است که یادش رفته عکس بگذارد. ولی حس می کنم حال او هم خوب است...
در میان ادلیستم، یکی هست که چند روز یکبار عکس پروفایلش را عوض می کند .
میدانی
آدم هایی که زود به زود عکس پروفایل عوض می کنند نه بیکار هستند و نه دیوانه این ادم ها فقط دلتنگ یک ادم ممنوعه هستند.
و تنها راه فریاد دلتنگی اشان عکس پروفایلشان است.
انگار که می خواهند بگویند : هی فلانی که نمیدانم اسمم هنوز توی ادلیستت هست یا نیست. ببین حال و روزم را...
ببین که چه بر سرم اوردی؟
ببین که چطور دل شکستگی امانم را بریده است...
خوب میدانم که حال این دوستم هیچ خوب نیست،
یعنی اصلا خوب نیست و چقدر دلم می خواهد همین امشب به او پیامی بدهم و بگویم:
چه شعر قشنگی روی پروفایلت گذاشتی رفنیق
باید از سمت خدا معجزه نازل بشود

تادلم ‚باز دلم٫باز دلم٫ دل بشود. . .