عکس نوشته متفاوت پسرونه زیبا و جدید اسم پارسا parsa بصورت انگلیسی و فارسی برای پروفایل،دانلود البوم تصاویر طراحی شده حرفه ای از اسم پارسا در مدل طرح و فونت سه بعدی و فانتزی مناسب برای لوگو با کیفیتی بالا,مجموعه عکس های قشنگ عاشقانه و قلبی در اشکال گرافیکی نقاشی شده و ...فقط از اسم پارسا

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی.
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی.
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی.
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی.
دوستت دارم چون زایید ه ی احساس پاک منی
دوستت دارم چون به یک نگاه،عشق منی
دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی
دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی
دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای منی
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی
دوستت دارم چون دوستت دارم…
دوستت دارم چون دوست داشتنت نه دلیلی دارد و نه قانونی....
دوستت دارم تا آخرین لحظه ی بودنم...